maanantai 26. toukokuuta 2014

Blogi 1vee!

Tänään tuli vuosi täyteen SohvanNurkasta-blogin ensimmäisestä postauksesta "Klik". Vuosi on tuntunut pitkältä ja lyhyeltä. Hirveästi asioita tapahtunut lyhyen ajan sisällä. 

Lueskelin tässä noita ensimmäisiä tekstejä ja hassuja juttuja pisti silmään. 

- Meillä oli miehen kanssa silloin menossa elämäntaparemontti ja haaveilin jonain päivänä käyväni salilla. No se elämäntaparemontti ei ehkä kestänyt, mutta salihaaveet on toteutettu ja vieläpä perusteellisesti :P 

- Vuosi sitten oli myös pojan eka hoito mamman ja paapan luona :) Nykyään Eetu on yökyläilemässä siellä noin kerran kuussa, juurikin viime viikolla viimeksi kun minä olin töissä. 

- Viime kesän lopulla minulla alkoi jonkinlainen Minuus-kriisi. Etsiskelin ja pohdiskelin itseäni. Vasta nyt keväällä tämä alkoi helpottaa ja tuntuu että olen löytänyt uudenlaisen minäni :) Tokikin märehtimiset jatkuu edelleen, kehitys ei pysähdy.

- Imetyksen lopettelua syksyllä. Ajatuskin imetyksestä tuntuu kaukaiselta! Enkä kyllä ole kaivannut sitä, paljon helpompaa ilman. Tosin poika ei edelleenkään juo juuri mitään, vaikka kaikki konstit on yritetty. Noh, itse olen ollut samanlainen ja poikahan on perinyt äitinsä luonteen joten... 

- Lokakuulla olin tehnyt postauksen meidän arkipäivästä. Voisinkin piakkoin tehdä uuden, koska aika paljon on arki muuttunut tässä reilun puolen vuoden aikana :) 

-Kirjoittelin vuoden loppupuolella ahdistuksesta. Ahdistus on helpottanut, mutta edelleen löytyy paljon asioita jotka ahdistavat ilman kunnollista, järkevää syytä. Onneksi tähän asiaan olen saanut apua :)

- Eetun eka joulu ja yksveejuhlat <3

Ja paljon muuta on tapahtunut vuoden aikana. Musta tuntuu että muutos on ollut ihan hirmunen tämän vuoden sisällä! Ja tarkoitan enimmäkseen itseäni. Tokihan poika kasvaa ja kehittyy, mutta niin olen olettanutkin ;) Sen sijaan en olettanut että itse muuttuisin näin paljon. Vuosi sitten olin ahdistunut, laiska, sohvalla löhöävä herkuttelija, stressaantunut, yksinäinen jne. Nyt olo on enimmäkseen pirteä, vähemmän ahdistunut, enemmän iloinen, hyvinvoiva, sosiaalisempi, innostunut ym :) Ihan kuin olisin toinen ihminen!

No niin, sellainen oli siis blogin ensimmäinen vuosi ja tästä jatketaan samaa rataa. Postausehdotuksia edelleen saa laittaa. Näin kesällä voi olla hiljaisempaa, tai sitten ei :P

Huomenna lähden Eetun kanssa vanhempien nurkkiin loppuviikoksi, tänään pitäisi pakata, puhhuuh :D

Kesämies Eetu <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti