maanantai 8. heinäkuuta 2013

Maanantaisyndrooma

Tiedättekö sellaisen päivän kun mikään ei onnistu, kaikki ärsyttää, ei huvita, ei jaksa, ei keksi mitään. Mulla on tänään sellanen päivä. Kiukkuan turhasta, poikakin on ollut kummallinen koko päivän, tartutinko oloni häneen?

Maanantait on kaikkein ärsyttävimpiä viikonpäiviä. Yleensähän silloin kiva viikonloppuvapaa loppuu ja edessä 5 päivää töitä. No nyt mulla mitää vapaita olekaan kun työtä tehdään 24/7, mutta silti maanantait pistää ärsyttämään lähes poikkeuksetta. Mies on nyt lomalla, mutta yleensä maanantaista alkaen taas tiedän olevani päivät yksin hänen työpäiviensä ajan ja joskus se tuntuu olevan rankkaa, ja tylsää.

Minulla tulee aina vaiheita kun kotona olo ahdistaa ja tekisi mieli lähteä johonkin. Monesti päivän kohokohta onkin kauppareissu ja yleensä ostoslista nyhjäistään tyhjästä :D Nyt kaipaisin jotain muutakin, mutta koska minun aivoni ovat lomalla ja mielikuvituksessa iiiiso tyhjä kolo, en keksi mitään miellyttävää ajanvietettä. Yleensä käykin niin että homehdun kotona koko päivän ja olen iloinen kun saa mennä illalla nukkumaan.

Miten te täytätte tällaiset päivät?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti